KAP1 KAP1
1153
BLOG

26. Samoloty nad Krakowem

KAP1 KAP1 Kultura Obserwuj notkę 43

Ważne sprawy rodzinne i weekend spędziłem w górach, z czego się zresztą bardzo cieszę, miałem okazję rozmawiać ze wspaniałymi ludźmi, członkami rodziny, chociaż nie udało nam się ustalić czy są góralami czy krakusami (granica ponoć przebiega przez strumień). Okolica piękna, a ja mieszkałem w pięknym domku (wszystkie zdjęcia są klikalne - można je powiększyć).

W jakże pięknej okolicy.

A jako, że miejsce znajduje się blisko Krakowa (widoczne na poniższym zdjęciu przedmieścia). To i niebo jest zryte śladami po samolotach.

Tutaj lepiej widać, jak taki jeden sobie leci:

Samoloty, które się co chwila pojawiały na niebie, zostawiały ciekawe ślady. Postanowiłem się im przyjrzeć:

Zrobiłem zbliżenie:

I jeszcze większe:

Przyjrzałem się też śladom:

I jeszcze jednym, z charakterystycznymi kółeczkami:

I więcej kółeczek:

Oraz temu, jak się te ślady rozpuszczają w powietrzu:

I jeszcze więcej rozpuszczonych śladów:

I jeszcze rozpuszczony ślad na tle właśnie powstającego (leci samolot):

No i ponownie widok przedmieści krakowa wraz z tym, co na niebie:

 

CDN.

I oto z oddali znowu leci samolot nad Krakowem:

Znalazłem jeszcze taki samolot, który przeleciał przez chmurę i zostawił ciemny ślad:

A oto sprawca tego ciemnego śladu:

No i pytanie. Jak wygląda niebo po drugiej stronie, w przeciwnym kierunku od Krakowa? Ano niebo jest pokryte chmurkami, ale jest czyste od "fruwających" samolotów.

I jeszcze:

No i na koniec samo niebo:

Dlaczego to wszystko wkleiłem? Ano naoglądałem się filmów o chemtrailsach to i zacząłem szukać czegoś podobnego na naszym, polskim niebie. Nad Warszawą czegoś podobnego nie uświadczyłem, za to powyższe zdjęcia przypominają mi to, co odnajdywałem na Google.

Nie wiem. Nie znam się. Usłyszałem od starszego ode mnie o 10 lat wujka, że takie same ciągle widzi nad Frankfurtem i że to jest normalna interakcja silników odrzutowych z powietrzem. A może ktoś z salonu ma lepsze - precyzyjniejsze wyjaśnienie?

P.S.

Miałem pisać o tym, po co nowy język dla spinu 1/2. Jak dobrze pójdzie, to zrobię to jutro. Dzisiaj miałem trochę do nauczenia się i instalacji.

KAP1
O mnie KAP1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura