KAP1 KAP1
179
BLOG

0F. Magia i sprzedaż

KAP1 KAP1 Gospodarka Obserwuj notkę 18

MAGIA

cóż, jest naszym życiem; tak codziennym(powszednim), jak i świątecznym. Życie składa się; z rytuałów, obrzędów – nieświadomych, mniej świadomych, jak i zamierzonych, napisał Ekonomista Grosik w komentarzu przy mojej ostatniej notce. To jest biznes dla twardzieli - którym wpaja się przekonanie - że 80% światowego pieniądza posiada tylko 20% ludności w świecie,napisał Wojtek. Czy nasze życie jest, rzeczywiście wypełnione magią? Czy trzeba być "twardzielem" aby odnosić w nim sukcesy?

Opowiem Ci moją historię. Pochodzę z biednej rodziny. Rodzice nigdy nie mieli pieniędzy. Ojciec pracował jako cieśla. Nierzadko na pół etatu. Mama była pielęgniarką. Nie skończyłem szkoły średniej. Wyrzucano mnie z niej i zawieszano kilka razy za złe zachowanie. Po szkole udawało mi się znaleźć jedynie prace fizyczne. Zmywałem naczynia w małym hotelu. Układałem deski w tartaku i kopałem rowy. Pracowałem jako pomocnik na budowie i jako pracownik rolny. Zatrudniłem się na statku pływającym po północnym Atlantyku. Wreszcie, kiedy nie mogłem już znaleźć tego typu pracy, chwyciłem się sprzedaży za prowizję.

Nie bałem się pracy, ale ciężka praca najwyraźniej nie wystarczała. Telefonowałem do setek ludzi i nie udawało mi się niczego sprzedać. Zacząłem biegać od biura do biura, od drzwi do drzwi aby spotkać więcej osób ale ledwo wiązałem koniec z końcem. Pewnego dnia zacząłem się zastanawiać. Dlaczego jedni sprzedawcy odnoszą większe sukcesy niż inni? Słyszałem, że 20 procent najlepszych sprzedawców zarabia 80 procent pieniędzy i to w każdej branży. Czołowe 10 procent nawet więcej. Zrobiłem więc coś, co odmieniło moje życie. Poszedłem do najlepszego sprzedawcy w mojej firmie i zapytałem go, co takiego robił inaczej niż ja.

Zacytowałem słowa jednego z największych Guru od sprzedaży Briana Tracy, który jest najlepszym przykładem American Dream - kariery "od pucybuta do milionera". Otrzymałem na gwiazdkę kilka jego książek i płytę CD - okładka poniżej.

0F. Magia i sprzedaż

 

Jakąż to tajemnicę odkrył Brian? Że jego życie uległo tak radykalnej zmianie? Oto kolejny fragment:

Wielkie prawo ludzkiego przeznaczenia - to prawo przyczyny i skutku. Mówi ono, że jeżeli jest skutek, który chcesz uzyskać, to możesz znaleźć kogoś, kto osiągnął ten skutek i dowiedzieć się, co takiego zrobił, aby do niego dojść. Jeżeli zrobisz to samo, w końcu zyskasz taki sam rezultat. Dokładnie w ten sposób, ludzie na przestrzeni wieków dochodzili od zera do wielkiego sukcesu w każdej dziedzinie życia.

Oto najważniejsze praktyczne zastosowanie tego prawa: Skutki to nasze warunki życia, a przyczyny to nasze myśli. Twój świat zewnętrzny stanowi odbicie Twojego świata wewnętrznego. Zawsze przyciągasz do siebie ludzi i sytuacje, możliwości a nawet sprzedaż, które są zgodne z Twoimi przeważającymi myślami. Najważniejszym chyba odkryciem w dziejach ludzkości, fundamentem wszelkich religii, filozofii, metafizyki, psychologi jest fakt, iż stajesz się tym, o czym najczęściej myślisz. Powtórzę, stajesz się tym, o czym najczęściej myślisz.Skoro tylko Ty decydujesz o czym myślisz, tylko Ty decydujesz co Cię w życiu spotyka.

Hmmm. Jedna z najbardziej prestiżowych firm szkoleniowych uczy magii? Czymże są wizualizacje i afirmacje, jak nie rzucaniem zaklęć. Czymże są ambitne cele (biurka czy monitory sprzedawców oblepione rysunkami, planami, mapami) jak nie amuletami i talizmanami.

KAP1
O mnie KAP1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka